De Vikipedio, la libera enciklopedio
Resumas
La simbiodiversidad ŝprucas de la biologio kaj esboza tie kiel formo de proksimigi nin de dinamika maniero al la complejidad de la sistemoj de vivo, de Gaia al la unua bakterio, inkludante de modo tre eksplicita al la homaj bestoj. La homaj kulturoj estas, ili nutras de, kaj ili nutras la biodiversidad. Sekve, kion ni proponas estas simple alproksimigi nin al la biodiversidad, de modo vivencial, de nia ĉiutaga vivo: ĉi tio estas la simbiodiversidad.
Biologio de la tagiĝo
¿Kial la tagiĝo estas tiel magia en tantas kulturoj? ¿Kion ĝi pasas kiam la unuaj radioj de la suno lumigas pejzaĝon verdo? En ĉi tiu momento komencas procezon de vera alkemio en kiu la miríada de cloroplastos loĝigitaj en la ĉeloj vegetaloj rekomencas la elaboración de la materio orgánica de la lumo: la fotosíntesis. Ĝi komencas tiel aŭtentika svarmo de aktiveco kiu estas la fonton de la subtenas por la multnombraj infaninoj de la ekosistemo. Nedubeble, la graveco de ĉi tiu momento de eksplodo fotosintética devis resti gravurita en la institucioj laŭlonge de la historio de la vivo. La tagiĝo koincidas kun la eksplodo de la kantoj de la birdoj kaj la komenco de aktiveco por la plimulto de la specioj. En la homaj kulturoj ĉi tiu graveco reflektas en la graveco kiu en la cikloj de la vivo koncedas al la naskiĝanta suno. En la modernaj kulturoj koincidas kun la amasa komenco de la taga aktiveco. Mi povas ne konscii de tiu graveco, en ajna kazo mia parto vivu jes lin estas, en lia memoro, Tiel do, la ŝlosilaj partoprenantoj en ĉi tiu cikla ceremoniaro, estas la cloroplastos, veraj bakterioj fotosintéticas kiu pere de la endosimbiosis in-corporaron, apud aliaj bakterioj, en la formado de la ĉelo vegetalo.
De la endosimbiosis al la simbio-diverseco
ĝi konas ĉiufoje pli la enorma graveco de la simbiozo en la evoluado kaj
formado de la sistemoj vivos, en liaj du deklivoj:
- Kiel endosimbiogénesis: la origino evolutivo de novaj tipoj de ĉeloj
kaj institucioj por la procezo de endosimbiosis (ĉiuj ĉeloj kaj institucioj eucariotas; Margulis, 2002) kaj
- la simbiozo kiel permanenta asocio inter institucioj de malsamaj specioj jam estu
de la tipo parasitismo, simbiozo mutualista aŭ comensalismo (ĉiu besto havas almenaŭ simbionte)
simbionte de la intesto de la termitoj kiuj, siavice, ĝi enhavas tri tipojn de bakterioj simbiontes,
en la citoplasmo (B) kiu metabolizan la
celulozo ingestita de la protoctista (M) kaj aliaj du tre multnombraj tipoj kiuj, al la movi kunigitaj al la ĉela membrano, ili pelas lin al antaŭe. F: flagelos, N: kerno
De Margulis (2003). La ideo de simbio-diverseco emerĝas por marteli kaj etendi la gravecon de ĉi tiuj procezoj simbióticos por la kompreno de la biodiversidad kaj de la vivo en ĉiuj liaj dimensioj, post longa epoko regita ĉefe por la Neodarwinismo, kie ĉi tiuj procezoj estis estintaj konsideritaj de malabunda graveco.
Sim-bio-Diverseco: ludo de vortoj kiujn ĝi donas tre ludo
Apud tiu baza ideo kaj pli intuitiva de simbio-diverseco, kiel diverseco de simbiozo, ĝi generas la ideon de sim-biodiversidad, de atingo pli integrador. Al la ĉirkaŭpreni la aron de la tuta diverseco de la vivo en la tempo kaj en la spaco, de la unua bakterio ĝis Gaia, en ĉiuj liaj rilatoj kaj demonstracioj, sen distingo, estas naturaj, sociaj aŭ kulturaj. Objektivo sekve de la sim-biodiversidad estas aprehender kaj marteli la intensajn rilatojn kiuj fluas kaj ili nutras reciproke:
- 1) la biologia diverseco, aŭ biodiversidad en strikta senso kaj
- 2) la kultura diverseco, kiu estas la diverseco de manieroj kiuj havas la homaj
bestoj de rilatigi nin kun la aliaj komponantoj de la intrigo de la vivo.
Fig. 3. La fizika mondo influas la biologian mondon kaj ĉi tiun en la mondoantroposocial. Siavice per buklos recursivos, ĉi tiuj influas respektive en la aliaj du. Ni povas distingi ilin sed ne disigi ilin (Morin, 1984).
Por tio bezonas familiarizarnos kun la biodiversidad, per proksimigo de nia ĉiutaga vivo, al la kontroli kiel la kulturo de la tago al tago nutras plene de biodiversidad. La sim-biodiversidad estas invito al partopreni en la cikla danco de la vivo, estas simpla proksimigo al la biodiversidad, al la transversaizarla, superante la limoj de la biologio kaj generante tiel pli ĝenerala intereso. Ĝi ŝprucas kiel
transversa inter multnombraj kampoj de kono. Kaj kun forta pedagogia perspektivo por enfokusigi de nia ĉiutaga vivo.
Estas vivo, konscia kaj senkonscie, estas simbiodiversidad. Ni ne forgesas ke la ĉefa dimensio de la simbiodiversidad estas la vivencial. Se ni klopodas kompreni kaj senti iom pli la intrigo de la vivo, estas ĉefe por ĝui ŝin, sentante nin parto de ŝi.
Vi alportas al la sim-bio-diverseco
ili reprenas tie planteamientos procedentes de malsamaj kampoj kiu nutras
la ideon de simbiodiversidad:
Multkultura scienco
En la jaroj sesdek Levi Strauss (en Knudtson kaj Suzuki,1993) priskribas la vidadojn de la chamanismo kaj de la okcidenta moderna scienco, kiel du paralelaj modojs de akiri konon. En ambaŭ modoj de penso, la naturo estas atingebla al
indagación scienca kaj neniu de la du formoj povas konsideri supera aŭ
pli malalta ol la alia. Sandra Harding (1996), Superante la eurocentrismo, ĝi analizas la [[historion de la scienco]] en malsamaj kulturoj kaj la malsamaj ebloj de rilato kun la okcidenta moderna scienco. Superante dicotomías establas tiel pli klara rilato inter la kultura diverseco kaj la scienco, devante konsideri al la okcidenta moderna scienco kaj liaj teknologioj asociitaj kiel ĝi dividas de kulturo. Sekve la simbidiversidad kiel ĝi konceptas ke ĝi ŝprucas en la okcidenta moderna kulturo ankaŭ formas parton de la kultura diverseco. Same, tiu ideo, kiel ajna alia ideo aŭ koncepto (p.ej. Universo), ankaŭ estas biologia diverseco aŭ biodiversidad, pro tio ke estis "naskita" por bestoj, kiu ne estas pli ol aliaj komponantoj de la sistemoj vivos.
Complejidad
La complejidad ŝprucas kiel scienco posnormal, aŭ scienco ne klasika, al la ne povi rekoni la celojn de studo kiel sendependaj kaj absolutaj realaĵoj de la subjekto, en kunteksto de necerteco kaj indeterminismo. Tiel la institucioj kaj ekosistemoj, ili ne eblas studitaj de la paradigma de la klasika scienco, pro tio ke estas malfermitaj, neinversigeblaj kaj indeterministas. Tiaj sistemoj estas en kontinua procezo de perdo de energio al la eksteraj sistemoj. Ĉi tiu fluo de energio nutras la procezojn de autoorganización aŭ autopoiesis (de la greko, kiel poezio: autocreación). Estas sistemoj autopoiéticos la institucioj, ekosistemoj kaj Gaia. La kompleksa penso, por Edgar Morin (1994), ĝi konsistas en eskapi de la alternativo inter la penso reductor, kiu ne vidas pli ke la elementoj, kaj la penso globalista, kiu ne vidas pli ke la ĉiu. La inkludas tri komencojn: 1) la komenco dialógico, kiu konektas antagonismajn ideojn inter oni:…”la malo de profunda vero estas alia profunda vero”(Bohr, en Morin, 1994); 2) la komenco de recursión organizativa (la bukloj) kiu al la realimentación aldonas la autorganización aŭ autopoiesis). Kaj 3) la komenco hologramático, por priskribi la spegulbildon de la ĉiu en la parto kaj viceversa.
Ekologio kaj duona medio
Inter la objektivoj de ilin enfokusigas holistas kaj kompleksaj, estas la superación de la dicotomías natura/socia, persono/naturo aŭ duona/socio medio. Kun tiu alvokiĝo ŝprucis la homan ekologion kaj la ekologian ekonomion (Martínez-Alier, 1992), la agroecología kaj la ekologio de la pejzaĝo (Naveh kaj Lieberman, 1984). La koncepto de ekologio kaj de ekosistemo estas inter la grandaj kontribuoj de la scienco de la 20a jarcento. De Lindeman, en 1942 (Collinson, 1988 p.61) vidis ĉiufoje pli evidenta kiu institucioj kaj duona estas tiel intime interplektitaj ol formas veran unuecon. Oriento enfokusigu holista konstituas la plej revolucian aspekton de la ekologio, kaj ankoraŭ estas ausente en multaj planteamientos kaj depostuloj.
Fig.4. La ekologio kiel ĝi dancas ke ili realigas descomponedores, produktantoj kajkonsumantoj por la kvar elementoj: akvo, fajro, tero kaj aero. Laŭ Peters (1991 p.87), La koncepto de duona medio estas tre pigra; en la praktiko identigas kondiĉante kio ne estas, estas kio ne estas la celo de esploro, kaj ĝi finas tiel adoptante ajna signifo kiu nin interesas. Por tio Naveh kaj Lieberman (1984) proponas edukon ecosistémica, kiel alternativa al la edulcorada media eduko.
Ekologia ekonomio
La ekologia ekonomio, kontraste kun la ekonomio convencional aŭ novklasika:
- al) konsideras la ekonomion kiel subsistema ene de la ekologia sistemo,
- b) ne akceptas
taksadon aŭ monetarización absoluta de la kostoj,
- c) internaliza, tio estas,
ĝi konsideras ene de lia sistemo, la alvokoj externalidades (p.ej. La poluado al la “ekstera” de fabriko) kaj
- d) kontemplas en liaj planteamientos la dissendo de la
riĉeco kaj la futuraj generacioj (Martínez-Alier, 1992).
Suma eduko
La kvar dimensioj de la suma eduko estas: la spaca, la temporal, la temática, kiu implicas transversan vidadon inter temoj kaj disciplinoj, kaj la interna aŭ persona dimensio, kiu inkludas al la subjekto, kaj liaj emocioj. En la kurso 2002/03, la laboroj de simbiodiversidad pruntis specialan atenton al ĉi tiu persona dimensio, al la impliki en la esploro la kultura diverseco parenco kaj la biodiversidad de lia medio en la antaŭnaska epoko, bazante nin en la sperto de vilaĝoj aŭstraliaj praloĝantoj (Abram, 2001). Fig. 5. La suma eduko, (Selby, 1996), ĝi permesas ludi nin kun kvar dimensioj interrilatigitaj: spaca, temporal, la dimensio temática kaj la interna aŭ persona dimensio. Inter la objektivoj de la suma eduko estas la akiraĵo de: al) konscienco sistémica de la mondo b) konscienco de la perspektivo c) konscienco de la sano de la planedo d) konscienco de la tantiemo kaj de la preparado kaj kaj) la taksado de la procezo (Selby,1996). La suma eduko klopodas superi la enfokusigu mecanicista kaj reductor, aldonante elementoj de la holismo kaj de la complejidad. Kaj estas bona alternativo antaŭ la multiplicación de transversaj areoj.
Neklara logiko
La neklara logiko solvas fine la malnova paradokso de Zenón kiu ankoraŭ markis al la moderna matematiko, pliigante la kovrado de la logika aristotélica aŭ binara kaj donante havita al la malrigidaj formoj de la ĉiutaga penso (Kosko, 1995).
La sistema kaj lin sistémico
Laŭlonge de la historio kunvivis ambaŭ enfokusigas, la de la sistema kaj lin sistémico, se bone ĝenerale oni havis pli preponderancia kiu alia. De malnova la homoj klasifikis la seres vivos. Aristotelo estas tre citita en la historio de la klasifikoj. Kun Linneo alvenas al klasifikon tipológica, nominalista, preevolutiva kaj fijista (specioj ĉiuj kreitaj al la sama tempo). Kun Cuvier, Lamarck kaj la dueto Wallace kaj Darwin iras enkondukante la ideo de evoluado kaj ili ŝprucas la klasifikojn divisivas en arbo, kie la branĉoj ĉiam iras disigante en dicotomías. En la neodarwinismo priman la rilatoj de konkurado fronte al la de simbiozo (la teorioj de Koprotkin havis la malpli da eĥo). Ankoraŭ en la 19a, ĝi ŝprucas kun Henry Davido Thoreau la koncepto de ekologio, pli evoluinta kaj konita de Ernst Haeckel. La ekologio, kiel kampo sistémico, enfatiza rilatigas al ili horizontalojn, ene kaj al ekstere, de la sistemoj vivos. En la jaroj okdek ŝprucis la koncepton de biodiversidad, kiel ĝi konceptas integradora kaj reivindicativa por denunci la detruon de la sistemoj de vivo. Ĝi iom post iom metis de manifesto la graveco de la simbiozo en la evoluado de la vivo (Margulis kaj Sagan, 1996). La simbiogénesis (vidi pli supre) implicu ke la arboj evolutivos ne nur dividas en novaj branĉoj sed ĉi tiuj ankaŭ fandas kun aliaj flankaj branĉoj, okazigante novaj tipoj de institucioj por autopoiesis (Maturana kaj Varela, 1990). Ili rezultas tiel du enfokusigas plaj al la sistemoj vivos, la enfokusigas sistema kaj la enfokusigu sistémico. La simbiodiversidad implicas alproksimiĝon inter ambaŭ enfokusigas.
Transdisciplinariedad
En okcidento, la unuaj filozofoj estis naturalistoj kaj la demandoj estis pli liberaj; poste parcelo la kono inter lin fizika kaj metafizika. Kun compartimentos ĉiufoje pli malgrandaj, ĝi iras perdante sinsekve pli libereco (“intelektaj cautivos”: estas pli efikeco en la respondoj sed iras atrofiando la kapablo imaginativa). Kun la superdiferenciación alvenas la supersimplificación, sed frue iras ŝpruci la neceson de konekto kun aliaj areoj kaj la apero de novaj disciplinoj. La sekva paŝo implicas la integriĝon en teamoj multidisciplinarios. Fine la grupoj transdisciplinarios revenas al reencontrarse kun la malnova filozofo kaj liaj liberaj demandoj. En vortoj de Esteban Rodríguez Cairo: “ estas universitario kiam estas transdisciplinario ”…” eble estu la pli granda atesto kiu povas doni al la/la studento” (Rodríguez, 1992). Transdisciplinariedad Estas ĉar flui tra malsamaj perspektivoj, tra formoj de pensi kaj senti la mondon kiu havas aliajn disciplinojn, aliaj personoj, aliaj grupoj, aliaj vilaĝoj kaj ¿kial ne? Aliaj grandaj institucioj kaj infanoj. La simbiodiversidad estas transdiciplinar.
Al rondveturoj kun la koncepto
Nietsche Nin diras: “de la sama modo kiu folio ne estas egala al alia, ankaŭ estas iu kiu la koncepto folio formis al la forlasi de arbitra maniero tiuj individuaj diferencoj, al la forgesi la karakterizajn notojn, kun kiu estigas tiam la reprezento, kvazaŭ en la naturo estis iu aparta de la folioj kiujn iris la folio, speco de arketipo primigenio". Kun la filozofio de Nietsche, vera revolucio copernicana kiu tostas al ni la instrumentojn por kapti la finon de la modernidad, ĝi komencas la aventuron de la diferenco kaj de la complejidad (Santiago, 1993). La studo de la biodiversidad nin montras ke la esceptoj estas plimulto (Blackwelder kaj Garoian, 1986). Same, la ideo de simbiodiversidad, estas tio, estas ideo pli ol koncepto, ( "ne-koncepto") dinamika ideo por oni sama, por de ŝi, pensi, en movado, krei, paroli kaj ĉefe senti, ĉar pensi kaj senti iras kunigitaj laŭ Agustín García Kalva. "Vivi estas koni" (Maturana kaj Varela cit. Capra, 1996).
Bibliografiaj referencoj
Abram D 1991. The mechanical and the organic: on the impact of metaphor in science. pp 66-74 En Schneider SH kaj Boston PJ (ed) Scientists on Gaia. The MIT Press, Cambridge.
Abram D 2001 La magio de la sensoj. Kairós, Barcelona
Antúnez Al 1996. Kaj via mirá min najlas en la okuloj kiel espá (Ludante al lin suma kaj kompleksa) Klasĉambro de Novigo Educativa 51,37-45.
Blackwelder RE Kaj Garoian GS 1986. CRC Handbook of Besto Diversity. CRC, Buŝo Muso.
Bowers CA 1997. The culture of denial. SUNY Press, Albany.
Capra F 1996. La intrigo de la vivo. Nova perspektivo de la sistemoj vivos. Anagramo, Barcelona.
Carvajal Al. 1993. Farmacoepidemiología. Universitato, Valladolid.
Collinson AS 1988. Introduction to world vegetation. Unwin Hyman, Londono.
Chia M kaj Abrams D 2001. La viro multiorgásmico. Nov Person, Madrido.
Chomsky N kaj Ramonet D (ed) 1996. Kiel vendas al ni la motorciklon. Icaria, Barcelona
Douglas M 1996. La aceptabilidad de la risko laŭ la sociaj sciencoj. Paidós, Barcelona.
Dekoster J Kaj Schollaert Aŭ. 2000. En bici, al urboj sen malbonaj fumoj. Eŭropa komisiono. Ĝenerala direkto de Duona Medio.
Eiroa JJ 2000 Nocioj de Ĝenerala Antaŭhistorio. Ariel, Barcelona.
Funtowicz S kaj Ravetz J 1996. La scienco postnormal: la scienco en la kunteksto de la complejidad. Politika ekologio 12,7-8
Harding S 1996. Is science Multkultura? Challenges, Resources, Opportunities,
Uncertainties. En Goldberg DT (ed) Multiculturalism. Al critical reader. (pp. 344-370). Blackwell, Oxford.
Hattab Al la 2002. L'ecologie et estas ensegneimenl. Vi donas fondements kompaniano-historiques aux representations donas enseignants de sciences. Afrique Orient. Casablanca.
Hernández AJ 1989. Metodiko sistémica en la instruado universitaria. Narcea, Madrido.
Ho MW 2001. Genetika inĝenierio ¿sonĝo aŭ koŝmaro? Gedisa, Barcelona.
King S 1998. La kvar mondoj de la chamán. En Harner M kaj Doore G (ed) La vojaĝo de la chamán. Resanigo, povi kaj persona kresko. Kairós, Barcelona.
Knudtson P Kaj Suzuki D 1992. Wisdom of the elders. Sttodart, Toronto.
Kosko B 1995. Neklara penso. La nova scienco de la neklara logiko.Kritiko, Barcelona.
Lovelock J 1992. Gaia. Scienco por kuraci la planedon. Integralo, Barcelona.
Mander J 1981. Kvar bonaj kialoj por forigi la televidon. Gedisa, Barcelona.
Mander J 1996. En foresto de lin sankta. La fiasko de la teknologio kaj la postvivado de la nacioj indias. Olañeta, Palmo.
Margulis L 2002. Planedo simbiótico. Nova vidpunkto sur la evoluado. Debato, Barcelona.
Margulis L 2003. Revolucio en la evoluado. Universitat De València.
Margulis L kaj Sagan D. 1996. ¿Kio estas la vivo? Tusquets, Barcelona
Margulis L kaj Schwartz KV 1985. La kvin reĝlandoj. Oni gvidas ilustrita de la phyla de la vivo en la Tero. Laboro, Barcelona.
Martínez-Alier J 1992. De la ekologia ekonomio al la populara ekologiismo. Icaria, Barcelona.
Matre S iras 1995. Earth education: Al new beginning. The Institute for Earth Education. Greenville.
Maturana H Kaj Varela F 1990. La arbo de la kono: biologiaj bazoj de la homa penso. Debato, Madrido.
Mena JL 1995. Socioj sen stato: la penso de la aliaj. Akal, Madrido.
Morin Kaj 1994. Enkonduko al la kompleksa penso. Gedisa, Barcelona.
Morin Kaj 1984. Scienco kun konscienco. Anthropos, Barcelona.
Naveh Z Kaj Lieberman S 1984. Landscape ecology. Theory and application. Springer, Nov-Jorko.
Nebel BJ Kaj Wright RT 1999. Mediaj sciencoj: ekologio kaj disvolviĝo sostenible. Prentice Hall, Meksiko.
Ott J 2000. Pharmacotheon: Drogoj enteógenas, liaj fontoj vegetaloj kaj lia historio. Lbros De la leporo de marto, Barcelona.
Peters RH 1991. Al kritiku for ecology. C.Aŭ. Press, Cambridge.
Porras J 2000. ¡Ehkardiyea l’armáziga k’ai hugo! Antolohía’Kaj tehtoh en andalú der Huan Porrah Blanko. Iralka, Donostia.
Reinaga R 1988. Neniu kopio liberigas. En Contreras J (comp) La multekosta india, la kruco de la 92. Etnaj identeco kaj barataj movadoj. Revolucio, Madrido.
Riechmann J Kaj Tickner J (coord) 2002. La komenco de singardeco: en duona medio kaj publika sano, de la difinoj al la praktiko. Icaria, Barcelona.
Rodríguez Cairo Kaj 1992. De la multidisciplinariedad al la transdisciplinariedad. Konferenco. Fakultato de Sciencoj, Universitato de Málaga, 10.06.92
Selby D 1996. Suma eduko: Al irreductible suma perspektivo en la lernejo. Klasĉambro de Novigo Educativa 51,25-30.
Tiavea T de 1989. La papalagi (La blankaj viroj). Paroladoj de estro samoano kunvenitaj de Kaj. Scheurmann. Integralo, Barcelona.
vi bezonas urĝa prunto solvi viajn financajn problemojn? aŭ vi volas komenci novan negocon? tie en Islando, NIA ALIRO de prunto estas ekstere, vi povas libere kontakti niajn servojn 4745678567 aŭ retpoŝte <handasyn.loanservicesdp1@gmail.com
ResponderEliminarvi bezonas urĝa prunto solvi viajn financajn problemojn? aŭ vi volas komenci novan negocon? tie en Islando, NIA ALIRO de prunto estas ekstere, vi povas libere kontakti niajn servojn 4745678567 aŭ retpoŝte handasyn.loanservicesdp1@gmail.com
ResponderEliminarĈu vi en ajna speco de financaj malfacilaĵoj? Ĉu vi bezonas prunto por
ResponderEliminarŝuldo consolidación, konstruo, inmobiliaria prunto, refinanciar, personaj
negoco celo aŭ kriz monon? Ĉu vi estas negoco viro aŭ
virinoj kiuj planas pligrandigi sian negocon, ni proponas prunto de ĉiuj specoj. se interesita kontakti nin hodiaux tra danielbryan220@gmail.com kun la informo sube.
PLENA NOMO:
LANDO:
Prunto kvanto bezonata:
PRUNTA Duration:
Monata enspezo:
Telefonnumero:
Dankon,
mr Bryan
Saluton,
ResponderEliminarTiu estas informi la ĝeneralan publikon ke Mrs Janet Robort, privata prunto pruntedoninto havas malfermi financa ŝanco por ĉiuj bezonas ajnan financa helpo. Ni donu el prunto je 2% interezo al individuoj, firmaoj kaj kompanioj sub klara kaj komprenebla terminoj kaj kondiĉo. kontakti nin hodiaŭ per e-poŝto al: janetrobort@gmail.com
Pruntoj por financi urĝe? * Transfer monon rapide kaj tuj al via banka konto * repago startas ok monatojn post vi ricevas intereso de bankokonto al ritmo pli malalta ol 2% de la ŝuldo longtempe. (1-30 jaroj) * Kondiĉoj periodo. Fleksebla pruntoj kaj monata pagoj * Kiom da tempo oni prenas por financi? Post sendado prunto apliko, vi povas atendi respondon en malpli ol 24 horoj de komenca ĉefurbo en 72-96 horoj post ricevi la informon ili devas de vi. Kontakti la precizecon kaj fidindecon de la firmao ricevi la licencon estos permesita. Financa helpo al aliaj landoj por plua informo kaj formoj apliki por negoco prunto kune retpoŝte: christianloan1@gmail.com
ResponderEliminarPruntoj por financi urĝe? * Transfer monon rapide kaj tuj al via banka konto * repago startas ok monatojn post vi ricevas intereso de bankokonto al ritmo pli malalta ol 2% de la ŝuldo longtempe. (1-30 jaroj) * Kondiĉoj periodo. Fleksebla pruntoj kaj monata pagoj * Kiom da tempo oni prenas por financi? Post sendado prunto apliko, vi povas atendi respondon en malpli ol 24 horoj de komenca ĉefurbo en 72-96 horoj post ricevi la informon ili devas de vi. Kontakti la precizecon kaj fidindecon de la firmao ricevi la licencon estos permesita. Financa helpo al aliaj landoj por plua informo kaj formoj apliki por negoco prunto kune retpoŝte: christianloan1@gmail.com
ResponderEliminarsaluton.
ResponderEliminarMi estas Sro Rahel Cohran privata prunto pruntedoninto kiu donas vivon tempo
ŝanco prunto al individuoj, komercaj firmaoj, asekuro, ktp Ĉu
vi en ajna financa malfacilaĵo aŭ bezonas prunto investi aŭ vi
bezonas prunto por pagi vian bekoj serĉu neniun plu kiel ni estas ĉi tie por fari
ĉiuj viaj financaj problemoj aĵo de la estinteco. Ni proponas ĉiajn
prunto en ajna valuto nomado kun rapideco de 2% sen upfront kotizon.
Mi volas uzi tiun grandan mediumo lasi vin scias ke ni pretas
helpi vin kun ajna speco de prunto por solvi ke via financa problemo.
Se jes tiam reiri nun tra Email-rahelcohranloan@gmail.com
por pliaj detaloj, VI ESTAS TRE BONVENON ...
Co neuvěřitelný příběh v mém životě, jsem paní Wilecia Berbana, v současné době žije v New Yorku, USA. Jsem vdova v okamžiku, kdy se třemi dětmi a byl jsem uvízl ve finanční situaci. Poslední dva měsíce jsem potřeboval k refinancování a platit své účty a některé další vážné dluhu. Hledal jsem o půjčku ve výši $ 650,000.00 USD pak jsem si požádat o půjčku v jednom z úvěru společnosti on-line, kde jsem byl podvod, o 3,800,00 $ USD v poskytování úvěrů ve Velké Británii, ale když jsem dal si stěžují, můj dobrý kamarád řekl, mi, že jediné místo pro získání úvěru on-line je zlato výpůjčce fIRMA společnost je 100% zárukou, že když jsem se vztahují na podnikatelský úvěr jsem se dostat půjčku bez zbytečného odkladu v transakci, tak jsem to udělal, s velkým strach v mém srdci neztratit peníze podruhé. Bratři a sestry chci, abyste věděli, že stále existují dobří lidé na světě můžeme důvěřovat a mít víru dále. S radu svého přítele, v němž jsem požádat společnost o půjčku minulý týden a ke svému největšímu překvapení jsem právě dostal svou půjčku včera. Moje naděje a důvěry bylo všechno pryč, ale teď i nový existují skutečné úvěr firma můžeme věřit. Používám této příležitosti, aby Vás informovat všechny, že pokud jste v nouzi úvěru, nejdou jinde, kde tak špatně o půjčku. Zjistil jsem, že skutečný úvěru věřitele, který vám může pomoci, protože HES mi řekl, že úspěch těchto společností je jeho hrdost i Chcete-li nemocný o půjčku ve zlatě PŮJČKA firma. Zde jsou firemní e-mail: goldloancompany1234@gmail.com a slibuji vám, že bude váš život nikdy zůstat ještě jednou totéž,
ResponderEliminarI bude čekat slyšet svůj vlastní svědectví.
Paní Wilecia Berbana
DO YOU NEED prunton?
ResponderEliminarĈu vi interesiĝas akiri ajnan tipon de prunto?
Ĉu vi financa maltrankvilita? Aŭ ĉu vi bezonas prunto por pagi vian ŝuldon
kaj bekojn ?, retpoŝto
Ni deziras doni ekstere prunto al kiu ajn, kiu estas en bezono de prunto ĉe
malalta interezo de 2%, Ni sonigas prunto de la minimuma de 5,000.00
USD al la maksimumo 100 milionoj da dolaroj, funtoj, eŭroj, Se interesas,
Kontakti nin tra retpoŝto: businessloancompanys@gmail.com
Interesitaj prunto solicitantes estas plenigi kaj resendi la sube prunteprenas la
prunto informo por prilaborado de transporto:
saluton,
ResponderEliminarI estas Mr Henry Wilkerson privata prunto pruntedoninto kiu vivigas tempo ŝancon pruntoj. Ĉu vi bezonas urĝa prunto malbari viajn ŝuldojn aŭ vi bezonas ĉefurbo prunto por plibonigi vian negocon? vi estis malakceptita de bankoj kaj aliaj financaj institucioj? Vi bezonas consolidación prunto aŭ hipotekon? serĉu ne plu kiel ni estas ĉi tie por fari cxiujn viajn financajn problemojn aĵo de la estinteco.
Ni prunti monon al individuoj en bezono de financa helpo, kiuj havas malbona kredito aŭ bezonas monon por pagi fakturojn, investi en negoco kun rapideco de 3%. Mi volas uzi ĉi tiu duona por informi vin ke ni redonu fidinda kaj profitanto asistado kaj estos volanta proponi vin prunto. Do retpoŝtu nin hodiaŭ sur: easyloanfirm15@gmail.com
Ni atendas viajn rapida respondo
bona salutoj
henry Wilkerson
easyloanfirm15@gmail.com
3% garantio prunto oferto
Ofrecemos préstamos privados, comerciales y personales con tasas de interés anuales muy bajas tan bajas como un 2% en un año a un período de reembolso de 50 años en cualquier parte del mundo. Ofrecemos préstamos entre US $ 5.000 y US $ 100 millones.
ResponderEliminarLos interesados deben llenar el formulario de solicitud de préstamo:
SOLICITUD DE PRÉSTAMO
SOLICITUD DE PRÉSTAMO
Tu nombre completo*
Tu correo electrónico*
Su teléfono*
Su dirección*
Tu ciudad*
Estado / Provincia *
País*
Número de fax
Fecha de nacimiento *
¿Tiene usted una cuenta? *
¿Usted ha aplicado antes? *
Cantidad del préstamo necesario *
Duración del préstamo *
Propósito del préstamo *
Envíame una copia escaneada de tu identificación: *
Nombre del acreedor: Sr. Garry Jones.
Prestamista E-mail: garryjonesloanfirm@hotmail.com
Saludos,
Sr. Garry Jones.
Garryjonesloanfirm@hotmail.com
Finu viajn financajn zorgojn
ResponderEliminarNi estas prunto akreditita kompanio. Ni proponas prunton al individuoj ĉe
malalta interezokvalo de 2%, Ni proponas personan prunton, komercan prunton,
prunto de hipoteko. pritraktata prunto por kompleta informo
ne hezitu kontakti nin per: (felixgeorge958@gmail.com)